Prof. dr. sc. Renata Miljević-Riđički, psiholog, redovna je
profesorica u trajnom zvanju, u mirovini, aktivna i dalje na
specijalističkom studiju Mentalno zdravlje obitelji, djece i mladih
u zajednici, te doktorskom studiju Učiteljskog fakulteta Sveučilišta
u Zagrebu. Članica je Hrvatske psihološke
komore.
Aktivna je
članica Društva za psihološku pomoć, članica Tima za psihološke
krizne intervencije od njegovog osnutka, specijalizirana za
psihološke intervencije koje su usmjerene na rad s ljudima koji su u
stanju stresa jer su nedavno proživjeli traumatski događaj.
Također je
članica međunarodne mreže ENSEC – European Network for Social
and Emotional Competence, koja je posebno usmjerena na razvoj
socijalne i emocionalne kompetencije kod djece i odraslih.
Posljednjih
godina njezin je stručni i znanstveni interes usmjeren na utjecaj
ranih godina na razvoj ličnosti, ulogu očeva u razvoju djece, te
razvoj psihološke otpornosti. Jedna je od autorica Kurikuluma
za razvoj otpornosti djece predškolske i školske dobi u Europi.
Objavljuje
radove iz područja razvojne psihologije, psihologije obitelji,
psihologije roditeljstva, odgoja za razvoj i psihološke
otpornosti, npr. knjigu Životna
prilagođenost majki i kognitivna uspješnost njihove djece
(Jastrebarsko: Naklada Slap, 2015.).